brännboll,

Det var trötta ben som cyklade in till skolan idag. Men det har varit en rolig dag, vi har bakat bröd och spelat brännboll med idrottsklassen. Egentligen gillar jag inte brännboll men vårat lag vann så jag kan ju inte klaga. Dessutom var det kul att hänga med en ny klass.
Det var ännu tröttare ben som kom gåendes in på IKSU idag. Det var riktigt jobbigt med innebandy idag, kändes som att jag aldrig blev riktigt varm och bara seg. Men det är nog bättre imorgon när mina ben inte är helt döda. Imorgon börjar Nolia Cup och pågår till Söndag. Idag fick jag även min nya PROMASK hjälm!
Imorgon ska det även hängas med Nybba, vi ska köpa kattleksaker och laga mat. Perfekt dag.

Nu ska jag nörda lite till sen blir det sömn, länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0