blåst,

Jag har en vän som heter Sara Morian som är sjukt blåst ibland. Imorse när jag skulle sätta igång min awesome lista "somna" på spotify så upptäckte jag att min fantastiska fest lista var borta och utbytt mot en lista som heter "Love it". Jag känner mig våldtagen. Efter en stunds funderande kom jag fram till att det är nog bara en person som kan ha lyckats med detta och det är sara. Slängde iväg ett litet argt sms och fick läget förklarat av henne. Längtar tills jag är hemma och kan ställa allt tillrätta igen.
Sitter på skolan just nu och googlar fram fakta om blåbär. Förstår ni hur mycket hjärnceller jag tappar pga av det. känner mig sjukt blåst och lågstadienivå.
Nu måste jag springa, next up; Kostlektion.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågor på det?

2010-09-14 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0