Lettland,

Sitter i storstugan nu med ett internet som äntligen funderar. Vi är på plats i Lettland och har hunnit spela en match som vi vann med 7-0. Resan hit har varit ett helvete med natttåg och nattbåt. Det var sjukt blåsigt under båtresan som de var endel i laget som kräktes. Man kunde knappt stå upp för det svajade så mycket. Jag hade som tur var tagit en tablett mot sjösjuka som hjälpte att jag inte mådde svindåligt.
Vi har en match per dag och morgondagens match är inte förrän 19. (18.00) i sverige. Känns väldigt skönt med en sovmorgon och äntligen en natt med riktig säng på stillastående mark.
Vi sover fyra stycken i min stuga men jag sover själv i mitt rum, väldigt skönt eftersom jag ibland har svårt att somna med andra i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0