Saw

Är ledig från skolan idag eftersom vi hade massagekursen på en helg tidigare i år. Idag har jag sovit länge och efter det har jag dammsuigt, diskat, städat toan och dammtorkat lite. Nu väntar jag på att Elin ska komma förbi så att vi kan se sista Saw filmen. Som vi har längtat! Helgen har varit skön. Viktor har inte haft någon bil så vi har inte kunnat tagit oss någonstans, så vi har sett en del filmer. Haft mycket besök med ölsugna människor också. Skönt att folk kan komma hit så vi slipper gå när det är så kallt, hehe.
Ikväll ska jag upp till umeå för träning med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: MOR

"Viktor har inte haft någon bil så vi har inte kunnat tagit oss någonstans" Va fan har ni tappat benen?? Hoppas träning gick bra. PUSS

2010-11-22 @ 20:59:01
URL: http://bloggkoll-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0