day off,

Idag tog jag och Elin en ledig dag. Vi är så less på skolan och att vi inte lär oss något nytt utan mest repeterar samma saker hela tiden. Vi tog en frukost på Lundbergs och sedan blev det lite shopping i staden. Jag har köpt vantar som jag kan använda när jag ska springa ute, en VCT-tröja från HM, en randig tröja från HM, trosor, LP-skivor som jag ska göra om till skålar och ett hårband. Mycket nöjd med mina inköp. Men nu behöver jag pengar, synd bara att jag knappt kommer att få något denna månad.

Igår var jag och Viktor på Coop för att köpa lite mat. Hittade även grejer så Viktor kunde fixa det sista med tvättmaskinen. Så äntligen kan den börja att användas. Hittade även en grej att torka kläderna på.

Ikväll jobbar jag 17-21.10. Sedan blir det hem till mig för att invänta Viktor som har match 21.15. Vi ska testa att sova hos mig inatt för att se hur halsen reagerar.

Nu ska jag leka med Elin en stund till innan jag drar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0