sommar,

Det har varit en grym helg. Idag har jag varit väldigt trött men så blir det efter en helg full med äventyr.
Både i fredags och i lördags har det varit sommarvärme, det har varit så skönt. Man fattar inte riktigt hur de kunde bli så varmt.
Helgen började bra med att jag fick sluta jobbet en timme tidigare än vanligt. Sedan snabbade jag mig hem för att packa ihop lite saker och käka, därefter var det dags att gå till Jen & Perry eftersom det väntades fest på nygatan. På förfesten testade jag på lite olika sker bl.a nubbe och skejta. Det hela slutade med två väldigt sargade armbågar. Vi blev några stycken som valde att gå ut och hade jätteroligt hela kvällen. Vi valde att gå på Olles och DJ Dregen. Tyvärr gick vi dit för tidigt, men när det gått en timme ungefär blev det en rolig kväll som avslutades på dansgolvet med Angie. Sov över hos Jen och Perry och åt en awesome frukost med rostade mackor och oboy. Lördag bjöd på lika bra väder och vi åt en lunchmacka ute i parken vid hamnen. Stefan och Viktor kom förbi och det hela slutade med att vi bestämt grillkväll och fest i Perrys mammas hus ute i bonäset. När vi väl bestämt oss var det snabba fötter upp till systemet, 15min kvar och vi tackar oss själva för att vi kom på denna fest i tid. Jag hade bestämt sedan innan att jag skulle äta födelsedagsmiddag ute hos Nybergs familj med Tjärnströms, Hübinettes och Lundblads familjer också. En supergod middag med härligt sällskap. Efter maten fick jag skjuts av Stina (tack!) ut till bonäset och folket där. Vi drack öl och hade det mycket trevligt hela kvällen. Jag hade bestämt mig för att sova kvar där med Jen & Perry men vid halv ett nångång drog resten av sällskapet in till stan och jag kände för att åka med. Vi tog oss in på Olles vid halv två och gick därifrån ca 40min senare. Sedan blev det en massa tjöt och häng som det blir på varma sommarkvällar. Var hemma till fem ungefär.

Härligt med spontana helger. Inget blev som jag tänkt det men alla blev hur bra som helst. Har dock tre myggbett som är hur stora som helst som kliar och är väldigt varma, ett är så stort så det ser ut som jag fått en innebandyboll skjuten på mig. De andra två är bar aväldigt uppsvällda. Tror jag börjar bli som storebror och inte tål dem särskilt väl från början innan man vant sig vid deras gift. Imorn är det måndag och en lång arbetsvecka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0