saturday,

Igår var en helt fantastisk underbar lördag på alla sätt. Vaknade vid nio och mös på hemma en stund, hade bestämt med Jennie och Nybba att vi skulle ses tio på stan. Jag var utanför gallerian strax innan tio och fler stog där och väntade. Det håller på att byggas om en massa utanför gallerian nu så där man går in är det träplankor och räcken, när de höll på att låsa upp dörrarna började alla gå mot dörren och det kändes som att vi skulle kliva på en stor båt allesammans. Det var lustigt tycker jag. På stan shoppades det massor, lite väl mycket för min plånbok men kul hade jag! Det blev även en mjukglass i den underbara solen.

Efter shopingen hade jag och Bettan bestämt oss för ett gympass, blev biceps, rygg och axlar för mig. Idag känner jag av träningsvärk i biceps - me like. Efter detta blev det hem och duscha för att sedan gå till Nybba för att käka grillat. Maten smakade underbart gott som det alltid gör när det är grillat. Det var jag, Nybba och Gun som åt tillsammans sedan kom Bettan, Ella och Maja förbi nyktra en sväng. Hos Nybba blev det cider, vin, öl och en massa spel. Vid halv tio typ gick vi vidare ner på Fridhems där det också var fest hos Erik & Pontus. Roligt som vanligt hade jag med grabbarna och vi gick sedan vidare på Harrys vid tolv nångång.
Hade skitkul där men saknade mina pullor cam, jen & ang.

Idag har jag varit vaken sen nio och varit hur rastlös som helst. RING MIG NÅN NU!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Lillan, du har ju blivit pensionär som står och köar innan gallerian öppnar!

2010-05-10 @ 16:55:51
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: angelica

missed you too! <3

2010-05-11 @ 07:08:49
URL: http://nam.blogg.se/
Postat av: C

Puss!

2010-05-12 @ 15:13:56
URL: http://leadtheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0