KÖTT!

Idag har jag chefat på charken. Lina är fortfarande sjuk tråkigt nog och Siri var ledig. Jag har; packat upp korv och kött, malt köttfärs, kryddat och grillat kycklingben & kycklingar. Värst idag var det när jag skulle grilla en kyckling och sätta fast den på spettet. Då ska man sära på kycklingens ben litegrann för annars blir den för "trång" (HAHA!!) Men denna kyckling ville ändå inte sätta sig fast, så då var jag tvungen att stoppa fingrarna i hålet på den och flytta köttet. Kändes som att jag våldtog kycklingen! Äckligt som fan! Jag är glad att jag inte är kille och behöver pilla downstairs på massa flickor.

Idag sprang jag och soufi en soft runda runt höglandssjön på 7km. Vi trodde det skulle ta rung 50min men vi kom i mål på 40 min. Vi blev ruskigt glada och taggade inför nästa gång då vi kan pressa oss. Hade kunnat sprunge mycket snabbare!

Nä, nu ska ja vara social med Jennie för snart ska vi på biiiiioooo :)

Kommentarer
Postat av: angelica

alltsa, HAHAHAHAHAHA! du bjöd på dagens skratt pullan!

2010-05-27 @ 22:00:44
Postat av: Sofia

Synd du inte var lesbisk, då hade du kanske tyckt om det ;)

2010-05-28 @ 00:23:46
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Babuschkan

Haha du är knäpp! Jag hade lyckligtvis glömt det här äckliga inlägget men nu kommer allt tillbaka till mig..

2010-05-28 @ 09:31:18
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0