grattis farfar,

Idag fyller min farfar år. Grattis på dig :)

Ibland när jag pratar med olika människor om saker som de ska göra och jag även vill testa på blir jag lite för övertaggad. Som idag. Soufi berättade att hon ska; "starta ett nytt förbud idag som kommer att pågå en månad framåt. Det blir inget bröd (knäckebröd går bra) ingen fika, inget godis, inget snacks eller glass på en månad." Och jag blev taggad som fan och bestämde mig på typ 1 sekund att jag också skulle vara med. VADFANHARJAGGETTMIGINPÅ?!  Aja, det kommer nog gå bra. Jag har några undantag; alkohol och examensfika i Juni.  Okej birds, good luck.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer gå grymt bra! Bara skicka mig ett sms när du är extra sugen å något så peppar jag dig till att INTE stoppa det i mun ;)

2010-05-19 @ 14:03:27
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0