vanliga dagar,

Idag har det varit en härligt måndag.
Vaknade 08.30 och begav mig upp till jobbet så jag var där till 9.
Efter att jag jobbat klart kom Bettan & Nybba upp till skyttis, vi skulle gymma och köra lite bokstavsintervaller. Blev också lite innebandy. Var mycket roligt och kondition behövs alltid.
Efter detta hann jag bara hem och vända för sedan var det dags att gå på stan med Ella för att leta presenter till Nybba som fyller år idag. Vi lyckdes få med oss tre presenter och åkte hem till henne på lite fika.
Ella åkte sedan hem på middag eftersom hennes mamma också fyller år idag. Jag stannade med nybba och tog en Pizza på Castello, riktigt gott med pizza då jag inte ens minns sist jag beställde en.
Sedan har kvällen fortsatt hos Nybba och Ella kom och hälsade på igen. Fick även en matlåda av hennes kära mor, det uppskattar jag! Tackarrr!
Nu ligger jag hemma och väntar på att Boston Tea Party ska börja!

Kul inlägg? JAG VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0