nya tider,

Igår var en helt fantastisk dag.
Dagens spenderades med G och vi hann göra så otroligt mycket saker.
Vi var uppe med tuppen eftersom G skulle fixa sulor klockan tio. Samtidigt som jag skulle hjälpa fröken Ang med massa papper till soc och skit. Efter detta hade vi bestämt att vi skulle åka på alla lågbudget affärer som finns runtomkring stan. Vi åkte på; Strömsknallen, Rusta, Boom, Willys och ÖB.
Jag kom hem med 3 prydnadskuddar, en lampa, filt, ljus och några småsaker. När vi var hemma hos mig igen satte G ihop min nya filmhylla och sen gjorde vi det fint inne hos mig och jag tycker blev jättenöjd! Nu är det färgglatt hemma hos mig. När vi var färdig med detta hade vi bestämt oss för att åka hem till G och baka choklad cupcakes. Dessa muffins blev fantastiska och under tiden hann jag även måla en tavelram svart och göra två glasunderlägg gjorda av pärlplattor. Hur fina som helst, en rosa och en lila!



 Såhär ser pärlplattorna ut som vi gjorde.

Idag ska jag på stan med Jennie och även lämna ut lite fler CV. Jag hoppas att jag ska hitta en lila mössa som jag såg på en annan öviksbo häromdagen. Annars är det köpstopp f.r.o.m igår egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga underlägg :) duktiga ni är

2010-03-10 @ 21:34:30
Postat av: angelica

snyggt!

2010-03-11 @ 08:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0