sickness,

Jag trodde seriöst att jag skulle spy imorse medan jag sprang. Valde att springa idag innan frukosten. Från mig till höglandssjön runt fyran och tillbaka. Tänkte dock inte på att jag hade sprungit kvällen innan och det endast gått 12 timmar sedan jag sprang sist. Men jag gav mig inte, jag sprang dit och runt fyran sedan var jag tvungen att gå. Annars hade jag kastat upp otrevliga saker ur munnen. Tror jag aldrig har gått så långsamt hem från Höglandssjön som idag. Annars har jag jobbar 12.30-19. Sedan har det blivit flytthjälp åt Jennie & Per. Det är verkligen jättefint i deras lägenhet och det kommer vara jättemysigt att fira midsommar där imorn!

Nu måste jag lägga mig för att sova. Träning med Elin.G imorgon 9.30. Sedan blir det öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0