its complicated!

Nu ska jag försöka att inte shoppa något på ett tag. Var tvungen att köpa en resväska idag för att få med mig allting hem och ändå var det nära att jag inte skulle få plats med allt! Tur jag tog med mig en ryggsäck också.
Idag har jag köpte ett armband, nagellack, tröja, tights och två par skor. Tror jag inte har glömt något nu. Hittade även två par partyskor inne på Skopunkten som jag ville ha som var skitsnygga men som tyvärr inte passade min fot riktigt, de ville inte sitta på plats. Det var t.o.m klack på dem! So sad..

Ikväll har familjen sett på Its Complicated den var bra och rolig! Filmen var lite jobbig att se vissa gånger, men kan inte skriva varför.

Bror och jag har även varit ute och rört på oss litegrann idag. Det behövde vi båda. Men tyvärr har jag lite ont i gommen som brukar betyda förkylning på gång..

Till Övik åker jag på tisdagmorgon.

Kommentarer
Postat av: kloss

haha :D Ronja sa de till mig den kvällen åxå att jag var lik henne! Måste va frillan ;)

2010-06-15 @ 23:01:27
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0