nu är det inte länge kvar,

Äntligen är helgen här. Imorgon åker jag och Camilla till kära Östersund. Men jag förstår inte hur sjukt fort sommaren har gått. Jag har nästan inte ens hunnit längta tills yran iår. Tråkigt att sommaren typ är slut men jag hoppas på en fantastisk höst.
Jag älskar människor. De flesta faktiskt. Jag tycker det är så sjukt roligt att träffa människor. Jag hatar verkligen att vara ensammen. Finner ingen ro alls egentligen. Morsan brukar pika mig då och då att jag aldrig är själv. Men det var inte förrän storebror ringde mig tidigare i veckan och frågade mig hur mycket jag varit själv senaste tiden som jag förstod hur lite tid jag spenderar ensam. Han menar på att jag är sjuk, haha. Aja, ett enkelt och skönt problem isf.
Nu håller jag alla mina tummar på att vädret inte suger allt för mycket under kommande dagar.

Fan min kamerasladd verkar gått sönder. Jag som skulle bjuda på lite bilder..

Kommentarer
Postat av: Soufi

Have a nice trip!

2010-07-28 @ 12:46:15
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0