missat allt,

Sommaren rullar på och det är snart dags för årets storsjöyran. Fy fan vad äckligt fort denna sommar har gått. Det gör ont i mig. Känns som jag inte har hunnit med någonting. Hade värsta söndagsångesten i söndags för att nu är det snart slut på de bästa dagarna under året och jag har inte gjort ett skit förutom att jobba. Eller så har jag haft ruskigt dåligt väder då jag varit ledig. Tagit vara på dagarna lite bättre denna vecka. I Tisdags blev det volleyboll hela kvällen ute i Gullvik med Ante, Anny och Linnea. Det var verkligen skitroligt!
Har inte gått ut en enda onsdag denna sommar heller vilket är riktigt dåligt det med. Såg att jag var ledig idag Torsdag och lyckades få med mig Nybba, Ella och Maja ut igår! Tack för det tjejer! Det var mycket folk ute och jag hade skitroligt som jag har haft de senaste gångerna jag varit ut nu. Längtar redan tills på lördag!
Idag vill jag spela volley och nattbada. Har inte nattbadat något iår. VAFAN HÄNDER MED MIG?!

Kommentarer
Postat av: sandra

du får haka på till lomsjön, nattbadar då och då. kalas.

2010-07-22 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0