klagomål,

Måste få skriva av mig lite. Jag kunde inte ha fått en sämre fredag än denna.
Egentligen skulle jag idag kliva upp tidigt för att träna lätt med angelica. Gå ut till Jennie, hitta nånstans att sola och njuta av dagen för att sedan jobba 18-21 och sedan hamnfesten hela kvällen. MEN tydligen har jag gjort någon något ont för dagen blir helt annorlunda. Jag vaknar upp och har skit ont i halsen. Går till Jennie och ringer sjukan där, får en tid halv tre. Tackaaarrr, det blir alltså ingen solning idag. Tänkte att jag kan iaf sitta utanför mitt hus en stund. Men nä, det kan jag glömma. De håller på att göra om hela vägen utanför så det låter som andra världskriget hos mig. Mysigt.
Nu ger jag upp. Jag får vara sveriges blekaste i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0