Händelserik helg,

Har haft Storebror, Lena & Theo på besök i helgen. Vi hade tur och fick låna Jennie & Pers lägenhet så vi fick plats allihop. Var ju dessutom kattvakt åt Safari hela helgen så det passade bra att vara där. Katten har varit galen hela helgen och en riktigt pina. Men jag tycker om henne ändå. Även fast hon vill äta all hud hon får i syne.
Det har varit skitmysigt att haft familjen Blomqvist/Ljunggren på besök. Vi har varit i knasiga kojan, på citylek, ätit glass, gått i hamnen, gått på stan, åkt runt och kollat lite och sett på solsidan. De har även varit på Paradisbadet när jag jobbade.

Har glömt att skriva tidigare i veckan att självaste Henrik Sedin var in för att köpa en glass på ICA. Jag satt såklart i kassan. Först ville han hämta ut ett paket som vi inte hade eftersom det var typ en vecka sen han skulle ha hämtat paketet. Då fick jag förklara för honom att det troligtvis låg nere på Företagscentret och han såg ut som ett stort frågetecken. Roliga är att man måste alltid fråga efter leg när man ska lämna ut post. Kändes löjligt att fråga honom som att "näöääee jag vet absolut inte vem du är". Sedan skulle han betala för glassen och då strulade våran myntmaskin. Tian han stoppade in fastnade i maskinen och jag var tvungen att leta en ny och ge honom. Sedan fick jag förklara att glassen inte var betald och frågade om han kunde betala på ett annat sätt (som om han inte har mer pengar i börsen) det kunde han såklart. Såg många dollars i den börsen kan jag lova. Så två enkla grejer han skulle göra som i vanliga fall skulle tagit 1 min tog typ 5. Lite jobbigt.












Kommentarer
Postat av: mor

Katten ser ju helt galen ut ju, vad har du gjort!!! Även Theo ser ju ut som värsta spjuvern, har du dåligt inflytande över de levande?

2010-07-18 @ 23:24:23
URL: http://bloggkoll-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0