hamnfesten - fredag.

Blev en riktigt rolig kväll igår. Slutade 21.10 och sprang hem för att byta om. Sedan snabbt till ante för att hälla i sig alkohol. Det gick myket bra. Hos ante var det lite men mycket trevligt folk. När vi skulle gå därifrån så gick Anna Lindfors rakt in i byggställningen så hon slog i pannan och näsan så hon ramla omkull. FAN att jag missade det. Det blev en bula och några skrapsår, tyärr inte så snyggt. Nere på hamnfesten träffade jag mycket folk men alla håller sig verkligen överallt och ingenstans. Jennie och Per ville hem efter 00.00 och jag ville stanna kvar. Hittade niklas som ville vinna på chokladhjul men misslyckades så vi drog på olles för att ta en shot var. Jag älskar tequila! Sedan blev det stadsvandring lite här och var tillslut landade vi på max för lite cola. Upp på en liten efterfest och sedan taxi hem och jag var väl hemma vid fyra någongång. Dag ett avklarad. Ikväll måste det bli ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0