frisk?

Jag är så skönt trött nu. Ni vet när hela kroppen är trött och tung och vill bara sova. Ska bara skriva klart här sen ska jag lägga mig. Förstår inte varför jag är så trött. Kanske är sedan hamnfesten som var. Sov ju nämligen till elva nångång idag och har inte direkt utsatt mig för något jobbigt under dagen. Har iofs tränat idag och det var ett tag sen. Fått fysprogrammet av IKSU nu som jag testade idag. Var riktigt roligt och härligt jobbigt!

Imorn blir det först jobb och sedan häng med camilla under dagen och träning med grannen på kvällen.
Onsdag jobbar jag 8-15 och därefter ska det tränas och senare är det gratiskonsert med Salem på kvällen och kanske en kvällsfika på UH med malin & linnea.
Torsdag så jobbar jag också 8-15 och efter det ska jag umgås med sara & jacob som är på besök.
Är ledig under helgen och har inget planerat. Men skulle vilja hitta på nåt riktigt roligt med mycket folk. Det finns inget bättre än att umgås mer flera människor samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0