tre till,

Igår blev det ännu en vinst för vårat lag. Vi spelade inte den bästa Innebandyn men vi redde upp det i andra perioden och tack vare den fick vi med oss tre sköna poäng hem.
Var väldigt nära att jag skulle få ett assist igår men tyvärr gick bollen i ribban.

Idag har jag gjort ett gympass på morgonen. Var tänkt att jag skulle springa lite intervaller också, men kände mig lite trött och dessutom är ryggen sned igen så det gör ont i höften så fort jag tar ett steg framåt.
Sitter hemma nu, lyssnar på musik och gör inte mycket alls. Ska snart in i duschen och fräsha till mig lite.
Senare idag ska jag och Jennie hitta på lite roligheter, vi vet hittils bara att vi ska äta Tacos och en semla var.
Vi hoppas på att Anna ska vara med oss ikväll.



 vill ha sommar, sjukt less på snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0