to be with you,

Lättnad. Det var just så jag kände igår efter matchen mot Huddinge.
Vi vann mot dem med 5-3 och vi var inte överlyckliga i laget men jag vet att alla egentligen ville skrika hur jävla härligt det är att ta 6 poäng under en helg. 6 otroligt viktiga poäng dessutom

Idag så var det dags för jobb igen 07.00 - 11.00, gick faktiskt ganska bra och var inte speciellt tråkigt.
När jag kom hem var det dags att ta tag i mina egna lägenhet. Som tur var hade jag börjat lite lätt i Söndags så det var inte allt för jobbigt idag. Har även testat att plantera om min lilla kaktus som jag fått av min pappa.

Ska strax iväg och gymma med Nordin och sedan ska vi hem till mig igen och göra lasagne hade jag tänkt.


Jag saknar sara. Kan inte nån ge mig en flygbiljett t.o.r till Oslo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0