TAGG!!

Fick nyss ett samtal av min förra fystränare Kicki. Hade bett henne ringa mig eftersom jag har lite funderingar kring hennes jobb och utbildning. Hon jobbar nämligen med kost/motion osv.
Efter att jag pratat med henne är jag sjukt nöjd. Allt verkar bara så j ä v l a roligt!!
Ska slänga iväg ett mejl i helgen till deras VD för att kolla om jag kan komma dit och kolla lite.
Taggad som fan för detta nu, Hoppas detta är min grej.

Annars är jag taggad som fan för match ikväll. Skellefteå borta. Viktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för dig Emelie:D Kunde du inte få praktikt där? Lycka till ikväll, kan inte du ringa efter matchen? :) Puss

2010-01-29 @ 11:57:14
Postat av: Lena Ljunggren

Vad skoj att du verkar ha hittat nått du gillar! =)

2010-01-30 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0