idag är en bra dag,

I helgen har det varit match nere i dalarna.
På lördagen var det match mot Falun där vi förlorade med 7-6.
Det var jämnt hela matchen och tyvärr förlorade vi. Jag fick göra min första assist vilket var väldigt skönt.
På söndag mötte vi Mora som vi alltid spelar jämnt mot och så blev det även i gårdagens match, 4-4 blev matchen när slutsignalen hade gått. Jag fick även i denna match göra en assist poäng. Så totalt blev det två assist denna helg. Tackarrr säger jag till det.
Vi kom hem på söndag natt och jag började städa direkt för att få sovmorgon idag.
Elva vaknade jag imorse pigg och glad. Solsken och varmt ute. Hade bestämt med Tessan att vi skulle ut och springa idag så vid 13.00 tog vi oss ut på en liten runda. När jag kom hem fick jag en glad överraskning att min Bam bok hade kommit till mig. Sedan mötte jag och Jennie upp varandra och gick till coop för att köpa hårfärg till henne. Nu sitter jag hos Jen och väntar på att hon ska borsta klart sitt trassliga hår så att vi kan börja färga hennes hår. Ikväll blir det troligtvis en promenad med Camzo också.

Kommentarer
Postat av: SARA

Good job girl. 2 assist! Puss

2010-01-13 @ 08:27:56
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0