för mycket planer med för lite pengar,

Jag behöver ett ordentligt jobb. Jag behöver pengar.
Jag vill nämligen åka utomlands till våren. Grekland. Underbart.

Idag klev jag upp 06.30, minns inte när jag klev upp så tidigt sist.
Gick även och la mig tidigt, tror jag somnade strax innan elva.
Vid 01.30 vaknade jag i panik och kollade vad klockan var eftersom jag
då trodde att jag hade försovit mig. Gav av ett litet skratt och sa för mig själv;
"jag är pigg nu och har sovit, vid den här tiden de senaste veckorna har jag inte ens gått och lagt mig"
Sen somnade jag om.

Jag lyssnar väldigt mycket på Calle Kristianssons debutalbum nu. Det är jättebra, in och lyssna på spotify!

Nu ska jag ner och hämta tvätt.
Imorgon är det jobb, arbetsförmedling, tvätt, hänga med vänner och tagga inför borta mötena mot falun
och mora som gäller!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0