because the night,

Jag suger nå så jävulskt på att blogga. Fattar inte vad jag håller på med, jag skriver ju
liksom för att minnas, kunna titta tillbaka och skratta.
Aja. Året hade kunnat börja bättre. Upp 09.30 för att städa och sen inventering 14.00.
Nyårskvällen var rolig och även ikväll har det varit trevligt.
Jag har några nyårslöften på gång och något jag kan berätta är att jag ska vara mer
spontan. Hjälp mig här nu vänner.

Jag ska gå och lägga mig nu, har en roligare dag framför mig imorgon.
Måste förresten få tag på en billig kamera också.
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Måste förresten få tag på en billig kamera också."

Inte en liten hint till mig eller? ;) Haha sorry før att jag ær seg. Såg att jag har råkat få med mig kamerasladden till Oslo tyværr..

Puss

2010-01-08 @ 12:08:16
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0