barnkalas,

Alltså Barnkanalen - I Love!
Imorse såg jag på Hannas hjälplinje och det är så bra! Man lär sig massor av barnprogram.

Idag har jag hängt med Jennie hela dagen. Vi har ätit pannkakor och det var så fruktansvärt gott. Det är de bästa jag vet! Sen såg vi på en massa gamla festbilder/videos från förr och fick oss några goda skratt.
Vi har även bestämt att det är FestivalFredag på min födelsedagsfest. Vi ska alltså börja dricka redan på dagen och äta på golvet. Det kommer att bli så bra!

Ikväll är det träning och sen verkar det bli film med Jennie och Perry, yeeeeey!

Förresten, världens nu bästa låt är Calle Kristiansson - To be with you. Lyssna på den ni. Varför kan ingen sjunga den för mig tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0