vilken fantasi alltså,

Drömde nyss en mildare variant på en mardröm.
Det var hemmafest med mina gamla vänner hemifrån och några nya ansikten jag inte sett förr.
Jag blev alldeles för full och hade svårt att hålla balansen så att säga.
In på småtimmarna och efter att jag sovit en stund kommer jag på att min mobil är borta och mina skor är också de borta. Försöker få någon att ringa min mobil. Hittar en dator och går in på msn. Tror det var Camilla jag hittade och bad henne ringa mig. Camilla var mycket trögare än vanligt och det tog tid. Tog även tid att få av all musik i rummet så tillslut hann även datorn dö och jag fick aldrig nån som ringde min mobil.
Hade innan detta även sprungit runt och letat mina skor och min telefon i huset som började bli alldeles tomt på folk. Och allt detta gjorde jag typ blind eftersom jag sovit och mina linser låg fel i mina ögon.
Haha, det var en jättejobbig dröm iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0