Umeå,

Idag är det fredag och bortamöte mot Iksu! Kommer att bli spännande!
Annars idag har jag jobbat, sovit, ätit, suttit här, pratat i telefon och bestämt att jag ska ner på stan med Jennie. Sitter nu och väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå ner. Ska köpa en t-shirt som jag ska ha imorgon, öl och en mössa!
Imorn är det fest och jag längtar!

Idag hände förresten en jobbig grej. Har gått till jobbet och kommer mot dörren och ska ta upp nyckelkortet för att låsa upp dörren, framför mig ser jag mitt bankkort?! WTF. Jag har alltså tagit fel kort och nyckelkortet ligger hemma, jag blir alltså tvungen att GÅ hem IGEN och GÅ upp tillbaka IGEN. Tur jag bor nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0