Tävling,

Innebandyträningen idag blev roligare än vad jag trodde den skulle bli. Martin hade bestämt att jag och Tessan skulle vara kapten åt varsit lag och vi fick välja att spela man-man eller 2-2-1. Alltså som vi inte spelar i vanliga fall. Det var väldigt svårt att vara kapten och målvakt samtidigt. Man kunde inte styra någonting förrän det blev paus och svårt att nå fram till spelarna. Vi förlorade tyvärr machen med  7-6 och jag var ruskigt förbannad efter vi slutat spelat. Dels eftersom jag inte tyckte vi fick till spelet som jag ville och dels för att vi var så mesiga med kroppen att de andra fick både komma fria flera gånger och slå in returer.
Men det blev en het match med lite sura miner, precis som det ska! Synd att det måste komma ordet "tävling" ur våra tränares munnar för att få alla att tagga till!
Som sagt var riktigt förbannad efter träningen men med en 5kms runda på löpbandet så var all ilska borta. Skulle vilja få in den rundan på rutin efter onsdagsträningar, går fort och man bli inte kräkless.

Nu har jag ätit Kesellan från Lidl och den smakar exakt som den på Ica. Gött alltså! Hade även nötter och flingor i.
Nu blir det lite slapp framför datorn/tvn och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wie! Vad bra angel, du har lärt dig äta kesella:D

2010-02-05 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0