sommar och sol är det bästa jag vet,

Då var det dags igen. Solen syns inte till på långa vägar och det ser ut som att det kan bli så ett tag framöver.
Det är sjukt vilken otrolig skillnad solen gör. Att gå ut känns verkligen skittråkigt i detta väder.
Men idag ska jag försöka mig ut på en promenad ändå.

Halv ett ska jag träffa Stina L för en fika på Lundbergs, ska ta min efterlängtade semla då!
Sedan måste jag till Apoteket för att köpa linsvätska och på affären för att köpa lite mat. Kan man lägga pengar på nåt tråkigare?

Ikväll är det träning igen. Hoppas att alla i laget är lite piggare idag, mycket roligare då.

Annars längtar jag rejält tills på fredag eftermiddag då pappa med familj kommer på besök över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0