motivation,

Hade ett kortare snack med en junis i laget idag som fick mig att tänka till.
Nu de sista veckorna har jag velat äta & träna bra men har gjort precis tvärtom.
Min motivation till träningar har på så sätt också blivit väldig dålig och jag presterar sämre
och sämre för varje träning som går och får dessutom nya skador.
Tack vare detta blir jag nedstämd och allt blir en skitdålig ond cirkel. Detta behöver få ett stopp.
Ska smygstarta i helgen men på måndag börjar det på allvar - Min förhoppningsvis nya livsstil. Där jag njuter av varje minut jag lever. Jag ska äta bra, inte någon diet, men äta det som får mig att må bra och försöka äta mindre av det som får mig att må dåligt.
Jag ska ha roligt när jag tränar och inse hur bra jag mår efter att jag gjort det jag strävat efter.
För att jag ska lyckas med detta ska jag skriva upp vad jag gjort under min dag/vecka. Och vara nöjd.

Det är ju hälsa jag vill jobba med i framtiden. Bara att börja.

Kommentarer
Postat av: angelica

You can do it birdielicious! och du är fin som du är.

2010-02-11 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0