misstag,

Hörde på radion idag att det nu är helt klart att Michael Jackson alltså inte dog en naturlig död. De har ju förutspått redan efter MJs död att någon troligtvis mördat honom men inte kommit längre än så. Men nu har hans läkare äntligen vågat kliva fram och erkänna att det var hans som gav MJ 50milliliter av sömnmedlet. MJ hade dött nästan direkt.
Jag har aldrig varit ett MJ fan och tog inte hans död lika hårt som andra har gjort, men nu när detta kom fram mår jag dåligt. Vilka sjuka människor det finns, tänker de överhuvudtaget på någon annan?

Idag hade jag en kort städdag och har inte planerat in något idag förutom Innebandyträning och 5km löpning efter det, skönt tycker jag. Synd bara att jag inte var i Oslo, då hade jag kunnat umgås med Sara nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så läkaren tog verkligen livet av honom, vilken jävla idiot! Han har gjort en hel värld förbannad och är numera hatad av miljontals av människor...undra om han blir dömd till döden... Ses ikväll!

2010-02-03 @ 15:49:30
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Say what? Det visste jag inte.. Sjukt ju.



Jag tycker också att du skulle ha varit här så vi kunde leka! Puss

2010-02-03 @ 18:31:51
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0