bra kväll,

Förlusten mot Iksu borta var tung. Vi gjorde en bra match men alldeles för lite mål.
Men vi spelade bra och det känns bra inför nästa helg och det är viktigt. Jag blev matchens lirare och satte tydligen stopp för 62 skott. Skönt!
Efter matchens var det dags för dopingtest för Soufi och Ella. Ella var inte så pissnödig så vi tog oss från Umeå 2 timmar senare än vad det var tänkt.

Igår Lördag så gjorde jag ett gympass och inte så mycket mer under dagen. Klockan fem mötte jag upp Nybba för att käka lite och dricka några öl innan vi begav oss bort till Camillas vänner. Ella droppade även in senare efter hockeyn. En jätterolig förfest och roligt avslut på Harrys.

Idag är jag trött eftersom jag blev väckt 08.15 av ett sms av Camilla, tackaaarrr..
Ikväll ska vi se herrarna spela mot Gävle. Hoppas på poäng till ÖIB :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fan 62 skott! det är mycket, Bra jobbat Emelie, synd bara att ni inte stänkte in flera. Håller tummarna för er nästa helg.

Kramen!

2010-02-28 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0