at teZzaans,

Idag har jag varit hos Tessan och hälsat på. Vi har fått på stan med Ella och shoppat litegrann, men jag var duktig och köpte två tröjor för endast 49kr/st och en mössa för 80kr. Billig shopping!
Viktigast av allt var att vi gjorde stuvade makaroner med korv till middag, så gott! Så nu är man mätt och nöjd i magen. Ikväll är det veckans sista träning och efteråt kommer Jennie förbi så vi ska se klart filmen.

Fick nyss ett av de bästa beskeden på länge och det är att Sara kanske kommer hem till Påsk. Jag brukar alltid vilja vara hemma på Påsk och få mitt påskägg, mysa med alla påskgrejer, vara i solen, åka skoter och äta ägg. Men kommer min bästa vän hem så måste jag såklart vara kvar i Övik! Då får vi göra allt mysigt istället!


Kommentarer
Postat av: Sara

Emelie jag lovar att det kommer att bli ditt livs bästa påsk! :D Vi kan ha pyjamasparty!

2010-02-28 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0