- 42 C står som vinnare,

Okej, vad har jag att säga till er idag?
Det har varit svinit kallt i hela Sverige och det har skapat en sorts minitävling på facebook där alla skriver ut hur kallt just de har haft det. Rätt roligt att vädret ska vara något man pratar om när man inte har annat att säga, men så fort de händer en väderförändring så syns det genast på facebook. Jag behöver inte nyheterna, vädersidorna eller ens en termometer längre - kolla facebook, där har jag svaret. Jag vet t.o.m hur kallt det är om jag ska resa någon annanstans (men detta gäller iofs bara om jag har en vän som befinner sig på den plats jag ska).

Har annars idag fått besök av en vän som hållit sig en bra bit ifrån mig nu några dagar, nämligen Jennie. Hon har varit och hälsat på sin mor nere i Skåne, men nu är hon tillbaka igen. Vi såg på Wedding Crashers men hann inte se hela filmen, blir nog uppföljning imorgon kväll.
Jag har tränat innebandy (ovanligt?) och joggat/promenerat en stund. Är grymt tung och slut i kroppen fortfarande sen helgen och hoppas att det släpper tills imorgon.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde sova. Tur det är en kort dag imorgon. Imorgon ska jag hänga med Tessan hela dagen, blir spännande att se hur det går. Hon är ju lite knäpp den där Tessan!




Kolla bara vad konstig hon är!
Vem är klädd så här?

Kommentarer
Postat av: T

hhahahhahahahha xD

2010-02-23 @ 22:34:43
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra att hänga med den där konstiga tjejen som har svart mustasch..måste bero på att hennes pappa är arab :)

2010-02-24 @ 14:14:00
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0