precis vad jag menar,

"I got too much life, running through my veins, going to waste"
Det är ganska exakt så jag känner rätt ofta nu. Det är de här jag inte riktigt kunnat förklarat men allt blev så klart i denna mening. Men nu är de lite försent och bara fortsätta kämpa.
Och nej jag är inte ledsen eller deprimerad eller nåt. Det är mer en tanke bara.
Imorgon är det löpning eller powerwalk från morgonen, jobb 8-18 och sedan kvällshäng med mina favoriter sara & malin.  

Köpte förresten skitsnygga grejer idag, bl.a. en klocka. visar sen när jag har tid, typ på söndag tidigast.

Kommentarer
Postat av: Brown Bear (the brownest of them all)

Wiee., Längtar tills ni kommer!

Och grejerna var assnygga:)

2010-08-13 @ 00:51:32
Postat av: angelica

ska vi ses snart fågel? :)

2010-08-13 @ 07:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0