lång helg,

Har haft en riktigt härlig helg. I fredags var jag med Brown bear och Hübbi. Vi käkade mat ute och såg sedan på snabba cash hemma hos Brownie. Egentligen så kan jag inte säga att vi såg filmen för vi pratade hela tiden. Hade för mycket att berätta för varandra när det var så längesen vi sågs. Vi hade så roligt så jag tror inte jag var hemma förrän efter två nångång. Upp tidigt för att jobba på lördag 8.30-16. Efter det blev det en löptur, halsen kändes av men det var skönt att få röra på sig. Träffade upp lunkan för att pumpa min cykel så vi kunde cykla ut till kempis för att se nån fotbollsmatch. Hann inte se många minuter innan det blev riktigt spöregn. Men efter att matchen slutat så var det uppehåll igen och hemfärden blev inte så hemsk som vi först trodde den skulle bli. Jag ville träffa Anna eftersom hon ville att jag skulle komma dit på fest. Vi cyklade dit och hälsade på en stund och jag blev övertalad att följa med ut nykter, okej svarade jag. Jag är inte så svårövertalad. Sedan cyklade vi ner till Niklas där det var de gamla vanliga gänget. Hade skitkul som vanligt när dom är i närheten. Sedan cyklade jag ner till harrys och hade även roligt där. När kvällen började närma sig sitt slut hade jag skrattat så mycket så jag hade ont i käkarna. Följde även med en liten stund på efterfest och var inte hemma förrän efer fyra. Det enda tråkiga som hände under kvällen var att min telefon valde att sluta fungera. Upp tidigt idag för att vara på gymmet strax efter nio. Efter gymmet hämtade brown bear upp mig med vattenskoter och vi åkte ut till hennes stuga. Suttit och solat där hela dagen och har bara haft det gött.

Imorgon är det jobb 9-17 och sedan direkt upp till umeå för träning. Känns lite jobbigt just nu när jag har sovit väldigt lite i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0