glad,

Jag mår fruktansvärt bra. Jag är glad på ett annorlunda sätt. Riktigt lycklig så jag sitter och småler för mig själv. Har kommit på att jag har underbart mycket kompisar som jag älskar att umgås med. Just nu hinner jag inte ens träffa alla som jag vill träffa. Har gjort det bra senaste dagarna och kommande dagarna att kunna träffa flera stycken samtidigt. Sen att min brunbjörn är hemma gör nog väldigt mycket också.
Nu ska jag lägga mig och läsa två träningstidningar sedan blir det gymmet imorn vid 10.
Sedan ska jag träffa upp brunbjörn och sedan ska vi fika med några tjejer. Ska under dagen även träffa G och Nordin. Längesen jag hängde med dem båda så det känns riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0