behöver pengar,

alltså, det är ju livets ironi mitt liv just nu. Gissa bara en gång vad jag vaknade upp med för väder imorse? Kan ge er ett tips först; jag jobbade 8-17.30. Så, nu vet nog alla vad svaret är.
Idag har varit en riktigt pissdag, eller ett pissdygn rättare sagt. Började igår innan jag skulle lägga mig och sova att datorn började fucka ur som den gjort på slutet. Datorn klarar inte ens av internet så hänger den sig. Så problem med det och jag ringer och är skitarg för att få hjälp av morsan. Hon får mig att starta grejer som tar tid och att jag även skulle starta datorn idag innan jag gick på jobbet. Kom på i sista sekund innan jag gick på jobbet att starta datorn. problemet är bara att jag glömmer stoppa i strömkabeln och datorn dör efter nån timme medans jag är på jobbet. telefonen väljer även den att hålla sig vid liv så lite som möjligt och stänger av sig titt som tätt även fast den är full med batteri.
Jobbigast av allt idag var ändå när jag slutat jobbet, stressad som ett as och ville snabbt hem. Då hittar jag inte nycklarna. VAFAAAAAAN liksom. Var kan de ha försvunnit.. letade som en idiot på jobbet men hittade inga. Tänkte att senila jag har säkert glömt dem i låset imorse även fast jag var stensäker på att jag hade med dem till jobbet. Kommer iaf hem till en låst dörr. HELVETE! Tur man inte stängt balkongdörren iaf. Så jag fick klättra uppför brandstegen och kände livet passera och döden närma sig ett antal gånger. Men jag klarade det! (förlåt alla som tvingats gå den vägen) Jag och Gugge skulle ut och springa men vi gick upp på jobbet igen för att leta nycklarna och som tur var hittade jag dem. thanks for that. nä, nu orkar jag inte ta upp mer skit. Tydligen ska morgondagen bli en bra dag enligt horoskopen. Hoppas på de då!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Konstigt att ingen ringde polisen när du gjorde inbrott ;)

2010-08-07 @ 17:09:49
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0