jump,

Praktikten på Ica går fortfarande bra, men jag hade gärna slutat lite tidigare nån mer dag i veckan. Är rätt jobbigt att vara på ett jobb 8-17 och typ inte få betalt. Men jag är glad eftersom det leder till ett sommarjobb.
Just nu ligger jag och ska se på Anna Anka söker assistent. Egentligen vill jag typ gå och lägga mig, men det går inte eftersom jag ska upp och städa på arenan 21.00. Kommer nog vara trött imorgon när jag vaknar.
Har även lyckats bli förkyld. Eller, jag har bara ont i halsen - inget annat. Drygt är de iaf.
Har inte så mycket att säga, slänger upp en bild från helgen istället..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ouch. Upskirt?

2010-04-08 @ 11:09:24
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0