Har inte en aning vad det ska stå här,

Okej, nu har jag bestämt mig. Men för vad, det tänker jag inte förklara. Tänker bara säga att det är upp till bevis. Och bevisen visas typ 11 juni och sen även kring 1 augusti, om jag lyckas vill säga. Men det tänkte jag göra, men ni måste påminna mig att jag ska bevisa detta för er okej?

Har ett annat projekt på gång också. Men det kan jag berätta för er. Ska måla en tavla, till en konstnär. Ja, ni hör ju hur galet det låter. Men det kommer bli kul, måste bara komma igång!

Nu ska jag ut och ta en lätt löptur med Soufi och hennes kille. Senare blir det myskväll hos grannen. I like!




Idag fyller förresten perry år, grattis!! Hoppas jennies bakverk blir underbara!

Kommentarer
Postat av: Gugge

Riktigt mysigt var det och nu har jag hittat din blogg! :)

2010-04-29 @ 22:36:45
URL: http://sggunnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0