för lite tid,

Helgerna går alldeles för fort! Jag blir galen att tiden inte räcker till! Alla borde får sluta tidigt på fredagar, eller börja lite senare på måndagar!

Häromdagen var jag och camilla ut på en promenad runt höglandssjön för att smutsa ner hennes nya röda converse skor.  Looken vi var ute efter var "festival". Jag tycker vi lyckades ganska bra.




Igår så var jag och camilla fyllda med energi och tog en tur med hennes nya cykel, snygg va?



En glad chaufför!




och en glad snålåkare



Vi åkte till sara för att hämta en film, överraskad blev hon!




Där blev vi bjudna på HOTSHOTS! mums, synd att vi hann svepa innan kameran var framme och tog kort på de fina shottarna. Men här ser ni iaf de tomma glasen.



Sedan cyklade camilla iväg oss två till kvantum där vi köpte kvällsfika.
Resten av kvällen blev tyvärr inte dokumenterad eftersom batteriet tog slut.

Sov hos camilla gjorde jag eftersom jag skulle på hennes pass nu idag klockan elva. Passet var jobbigt och skitroligt, hoppas jag får göra detta fler gånger! Annars har jag städat på skyttis och handlat idag. Nu ska jag se på Family Guy och How i met your mother. Sen blir det myskväll hos Sara!

Kommentarer
Postat av: angelica

alkoholister!

2010-04-19 @ 09:19:10
URL: http://nam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0