fel,

Nu känns det här jättefel att skriva det jag tänker skriva, detta eftersom grannen Sara har lyckats hitta min blogg idag. Men jag skulle iaf tidigare i veckan berätta att jag har världens bästa granne som köpte en pelargon till mig. Jag behövde nämligen något att ha på mitt bord nu när man plockar bort ljusen och visste inte riktigt vad jag skulle ha. Den är jättefin, alldeles rosa! Ska knäppa kort på den sedan när den fått en kruka!

Kvällen har tillbringats med grannen. Först en halvstor handling och sen bakade vi scones och drack té. Hur mysigt som helst! Nu måste jag sova, lång arbetsdag imorgon. Först Ica, sen willys!

Kommentarer
Postat av: G

krukan kommer ikväll så det är bara att hoppas på att den passar :)

2010-04-30 @ 06:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0