ÄNTLIGEN!

Äntligen är jag nästan frisk. Imorgon ska jag jobba och på lördag tänkte jag träna för första gången på evigheter. Ikväll blir det att städa lite i hallen och se lite på träningen som är. Måste lägga mig i tid ikväll också så att jag inte försover mig. Har sovit väldigt länge dessa dagar som jag varit sjuk.

På fredag blir det filmkväll med Nybba, vet dock inte vilken film än.
På Lördag är det innebandyfinaler och dem ska ses hos Gun. Såg idag att det är Rocky & Öhman som ska dömma dam-matchen, kul för dem! Lördagkväll är inte riktigt bokad än, vad det ser ut som ska jag göra nånting roligt med Camilla iaf. Så det kommer bli grymt!
På söndag ska camilla hålla i ett pass som hon ska börja leda, dock har jag glömt bort (igen) vad det heter. Men man sparkas & slåss så det kommer bli skitbra!

Nu ska jag börja bege mig uppåt mot hallen.
talk to you lateroo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0