orkeslös,

Ibland undrar jag vad jag egentligen håller på med. Vad utsätter jag
min kropp för vareviga dag, flera månader om året. Till vilken nytta?
Jag minns inte när jag sist kände, "shit - idag är jag pigg, idag känner jag inte
att jag har ont någonstans". Hela tiden har jag något som ligger och stör;
en ond rygg, ischias-värk, onda axlar, stel, ljumskar som strejkar osv.
Jag försöker för varje år att träna mer för att bli starkare och på så vis
slippa dessa bekymmer, men löser jag ett kommer det alltid ett annat.
Idag fick jag kliva av träningen för att jag har sån fruktansvärd värk i mina
ben pga ischias strålningar från ryggen ner i benen.
Jag är riktigt less på att alltid ha en säsong där jag måste kliva av, inte kunna göra
alla övnigar. Det känns som att jag hela tiden sviker laget och att de snart inte tror
på mina "bortförklaringar" längre. Jag är 21 år och känner mig som 81.
Men jag älskar sporten för mycket för att lägga av. Det är nämligen för roligt för att
sluta.. det får göra ont, jag kommer att bli grinig, behöva kliva av, fortsätta träna mer och rehabilitera.

Jag har fixat att jag ska få en tid nu och hoppas att jag får den snabbt. För då kör vi igen!
Redan imorgon kör vi, det som går! Nya matcher i helgen och nya poäng!
Jag älskar innebandy och jag älskar mitt lag!


Kommentarer
Postat av: Babuschkan

Haha du låter verkligen gammal som gataaaaaan!

2009-09-30 @ 11:40:32
URL: http://cottoneyecandy.blogspot.com
Postat av: lill bror

kämpa på syster..värt de tillslut de lovar jag..<3

2009-09-30 @ 14:12:32
Postat av: Eleonore

Allt blir bättre med en bra inställning och det har du ju puss dottern min

2009-09-30 @ 21:53:50
Postat av: Sofia

Vi älskar dig!

2009-09-30 @ 23:04:17
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0