orkar inte mer,

Gissa vad som jag kände av igår när jag gick och la mig?
Jo, när jag svalde hade jag ont i halsen och det har varit likadant idag.
Men jag trotsade halsen denna gång och tog mig ut på en 5km runda och
ett benpass på gymmet, therse var också med.
Känner mig inte ett dugg sjuk förutom att jag har lite ont i halsen.
Som tur är har jag inte avbokat min tid på Vårdcentralen imorn så jag kanske
får något svar på detta är nu. Det har varit fram och tillbaka i 1 månads tid nu.

Annars idag har jag jobbat och träffat Jennie.
Jag och Jennie såg på Old School, en gammal goding som är riktigt rolig.
Snart är det dags för att gå upp på träning och spela lite innebandy.
Men först; Mat och Family guy.

GRATTIS THELAS PÅ DIN 21-ÅRS DAG!


Kommentarer
Postat av: G

jag älskar den bilden :D

2009-09-04 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0