också gör jag det igen,

Träningen igår gick så fruktansvärt bra, längesedan jag varit så
nöjd efter en träning. Roligt också att det gick bra för hela laget.
Vi är taggade inför helgen och jag hoppas att dagens träning
blir lika bra!

Ikväll efter träningen är det fikabjudning hos soufi.
Hon har äntligen slut på sitt förbud och att man är bjuden
på detta tackar jag mycket för. Är det nåt soufi kan så är
det bak och matlagning så detta är nåt man inte vill missa.
Även att det är ett mycket trevligt sällskap.

Har suttit och kollat lite på VMA idag men vill se allt någondag.
Vill bara säga att Pink har de snyggaste underarmarna som finns tror
jag, sjukt snygga tatueringar.

Annars idag har jag lyssnat på eminem en del, hängt med elin, sett filmen
haunting in conneticut och skrivit en lista för vad som ska med i helgen.
Såg att det inte finns någon tv på rummet så datorn åker nog med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0