förändringar i livet,

Äntligen fredag och äntligen helg. Känns skönt att få två sovmornar denna
helg, det var väldigt längesedan.
Idag har jag jobbat och hängt med terese litegrann. Vi tog oss en promenad vid
havet mest för att jag ska få bort min fruktansvärda träningsvärk som jag
har i mina ben sen gympasset i onsdags. Men imorn är det nog borta hoppas jag.
Var förbi en sväng till Jennie också för att se hur hon hade det, där hade hon möblerat
om och det var väldigt fint. Hon hade även färgat håret som det också var fint.
Idag var det tänkt att vi skulle käka några stycken ur laget på Mamma-Mia 18.00
men jag bangade till slut eftersom jag insåg att det blir för dyrt.
Tråkigt tycker jag men jag hoppas brudarna får det kul och maten smakar bra.
Jag tänkte möta upp dem senare ikväll tills när herrmatchen börjar.

Har inte så mycket planer för helgen. Imorgon skulle jag vilja se på Självad - ÖDFF
men vet inte om det är någon som vill se matchen med mig.
Annars så har vi match på söndag mot iksu 17.00 och efter det blir det häng med Hübbi och G.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Lycka till mot IKSU...kör över dom!!

2009-09-25 @ 19:44:32
Postat av: tellan

Mina päron ska dit så du kan ju titta me dom om inte annat ;D

2009-09-25 @ 21:54:00
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Babuschkan

Tackar:D

2009-09-26 @ 11:00:57
URL: http://cottoneyecandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0