back pain,

FAN. Vad jag har ont. Hela träningen led jag av smärta i hela ryggen.
Kände mig sjukt orörlig och humöret var inte det bästa.
Och med min tur så var det såklart ganska mycket löpning, nåt som
är det värsta för mig när jag har ont i ryggen.
Dessutom när jag har ont i ryggen får jag jämt ont i magen. Konstigt.
Men, annars gick träningen mycket bra och laget var bra.

Idag har jag jobbat och gymmat lite. Tvättat mycket har jag också gjort.
Imorgon blir det jobb och sedan en lätt jogg och gym igen.
Ska sedan träffa Jennie under dagen och ta en fika med några ur laget efter
träningen på UH. mysigt.

Jag hatar sena träningar, som idag. Hemma vid halv tio och ska upp tidigt imorn.
Blir liksom bara hem och Godnatt. Tråkigt.

Fick ett jättegulligt mms idag av Storebror också.
Förra veckan skickade jag ett kort på mig själv till Theo för att
han inte ska glömma bort sin älskade faster som bor så långt bort.
Nu fick jag tillbaka ett videoklipp där theo kramar och pussar sin faster.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0