äntligen onsdag,

Har som sagt varit lite förkyld denna vecka, eller har egentligen
bara haft ont i halsen och lite rinnig näsa.
Nu är det mesta borta och idag ska jag äntligen få träna lite innebandy.

I måndags hade vi match mot Umeå City som det var tänkt att jag skulle
få stå, men vi ändrade oss och lät therese stå så jag inte skulle bli ännu sjukare.
Smart var nog det. Vi spelade inte den bästa innebandyn men vann ändå och det
är alltid skönt att få göra det.
Igår tisdag var vi träningslediga och jag tog vara på dagen och vilade ordentligt.
Träffade Stina för att käka middag med henne på matcompagniet och se på lite hockey mellan
ÖSK och Modo J-20, det var riktigt roligt, har velat se hockey i flera år men har inte vetat om någon jag
kan gå med. Hann bara se en period av matchen för sedan var det dags för herr innebandy.
Herrarna mötte Thorengruppen och vann den matchen enkelt med 7-3. Kul att se att de gick bra
för grabbarna att rulla boll.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. tagga träning kanske. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0